lunedì 31 luglio 2017

SOMETHING SO PERFECT, NATASHA MADISON. Release blitz.


something so perfect release day.jpg













Matthew

Drafted first round pick when I was seventeen, playing first line at eighteen, branded NHL's bad boy at nineteen. At twenty-three I was cut from the team and living back home with my parents. A knock on the door brought an opportunity I couldn’t turn down. All I had to do was prove I learned from my mistakes, so no way would I fall for a chick with a pouty mouth even if I wanted to spend all day devouring it.

Karrie

When my father gave me a job, I had no idea it would be to babysit some washed up NHL player. He wanted me to be his chaperone, his overpaid babysitter. I thought it was a joke. Then I met him, Matthew Grant. I wasn’t prepared for this particular bad boy. He’s not only hot but he’s arrogant and kinda sweet in a 'you make me crazy' kind of way.
Basically now that he’s finished screwing up his life, he’s decided to turn mine upside down.

She’s the first thing I’ve ever wanted more than hockey.
He’s the guy I know I should stay away from.
But what if this thing that started out so wrong turns into something so perfect?



Matthew 
 Sono stato la prima scelta quando avevo diciassette anni, giocato in prima linea a diciotto, fatto la nomina del ragazzaccio della NHL a diciannove. A ventitré anni sono stato tagliato fuori dalla squadra e sono tornato a vivere a casa con i miei genitori. Un colpo alla porta ha portato un’occasione che non potevo rifiutare. Tutto quello che dovevo fare, era dimostrare che avevo imparato dai miei errori, che in nessun modo avrei provato interesse per una tipa dall’espressione imbronciata, anche se avessi voluto trascorrere tutto il giorno a divorarla. 
 Karrie 
 Quando mio padre mi ha offerto un lavoro, non avevo idea che sarebbe stato quello di fare da babysitter a un ex giocatore fallito della NHL. Voleva che gli facessi da chaperon, la tata stra-pagata. Credevo fosse uno scherzo, poi l’ho conosciuto, Matthew Grant. Non ero preparata per quel tipo di ragazzaccio. Non è solo sexy, ma è anche presuntuoso e dolce, il classico tipo che “ti fa impazzire”. Praticamente adesso che ha finito di mandare a puttane la sua vita, ha deciso di mettere sotto sopra la mia. 

 Lei è la prima cosa che abbia mai desiderato più dell’hockey. 
 Lui è il ragazzo dal quale so dovrei stare lontana. 
 E se questa cosa che era iniziata in modo sbagliato si trasformasse in qualcosa di così perfetto?






SSP 5.png





SSP 2.png




SSP1.png




SSP 3.png


When her nose isn't buried in a book, or her fingers flying across a keyboard writing, she's in the kitchen creating gourmet meals. You can find her, in four inch heels no less, in the car chauffeuring kids, or possibly with her husband scheduling his business trips. It's a good thing her characters do what she says, because even her Labrador doesn't listen to her...

Author Links












Nessun commento:

Posta un commento